Forslag til nytårsfor(t)sætter i administration/bogholderi

aftaleNå – hvordan går det med den administrative del af din virksomhed, herunder regnskab og bogholderi?

Hvis det går stærkt i virksomheden, er den administrative del i fare for at bliver nedprioriteret til fordel for andre væsentlige aktiviteter: Omsætning og bundlinje, for eksempel. Men engang imellem må man så hanke op i det, og nytår kan være et godt tidspunkt for “det årlige tjekop” på de administrative rutiner.

Tjekliste:

  1. Tjekke op på, om alle kontraktlige forhold er i orden.
  2. Gennemgå alle debitorer og kreditorer og få løst eventuelle misforståelser.
  3. Et hurtigt blik på driftsbudget 2015 og OK-e, at der er styr på det.
  4. Forberedelser til årsregnskab – herunder lageroptælling omkring 1.1.
  5. Effektivisering af administrationen som løbende opgave det kommende år? Eller hvordan er dine ønsker for netop din administration – eller dit bogholderi?
  6. Skriv selv mere på :)

 

 

 

One Reply to “Forslag til nytårsfor(t)sætter i administration/bogholderi”

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.