Her er et arbejdstidsskema klar til brug for 2. halvår 2011. Ingen ændringer er nødvendige, hvis der er tale om en stilling på 37 timer ugentlig + frokostpause.
Tidsregistrering/arbejdstidsskema
Skrevet af Anette Sand den 15. juni 2011
2 kommentarer til Tidsregistrering/arbejdstidsskema
Skriv et svar
This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.
Søg
Gør som 8.500 andre!
Tilmeld dig Regnskabsskolens nyhedsbrev, og hold dig opdateret om regler, lovgivning, bøger og kurser. Vi kvitterer med et gratis e-kursus i virksomhedsøkonomi for begyndere, vores iværksætterhåndbog (pdf) og en rabatkode der giver dig 10 % i webshoppen.
Du kan altid framelde dig igen med et enkelt klik.
Tak for indlægget. Det er vigtigt at gøre tidsregistrering så nemt som muligt.
Til det vil jeg anbefale TimeSheet Reporter, der gør det muligt at registrere tid via din Outlook kalender.
Jeg vil også nævne en anden mulighed for de virksomheder der benytter e-conomic til projektstyring. Her kan man med fordel benytte excel til registrering af medarbejdernes tid. Ved at benytte en lille Excel Add-In kan man nemlig registrere alle timer direkte fra Excel. Du kan læse mere om excel timeregistrering i e-conomic her https://www.sanocast.dk/timemanager/