Tidsregistrering/arbejdstidsskema

Her er et arbejdstidsskema klar til brug for 2. halvår 2011. Ingen ændringer er nødvendige, hvis der er tale om en stilling på 37 timer ugentlig + frokostpause.

Hent arbejdstidsskemaet her.

2 Replies to “Tidsregistrering/arbejdstidsskema”

  1. Tak for indlægget. Det er vigtigt at gøre tidsregistrering så nemt som muligt.
    Til det vil jeg anbefale TimeSheet Reporter, der gør det muligt at registrere tid via din Outlook kalender.

  2. Jeg vil også nævne en anden mulighed for de virksomheder der benytter e-conomic til projektstyring. Her kan man med fordel benytte excel til registrering af medarbejdernes tid. Ved at benytte en lille Excel Add-In kan man nemlig registrere alle timer direkte fra Excel. Du kan læse mere om excel timeregistrering i e-conomic her https://www.sanocast.dk/timemanager/

Skriv et svar

Din e-mailadresse vil ikke blive publiceret. Krævede felter er markeret med *

*

This site uses Akismet to reduce spam. Learn how your comment data is processed.