Som Iværksætter har man brug for en del viden om regnskab, salgstræning, kompetenceudvikling og IT.
Det er IT jeg laver som freelance IT Konsulent, tager jeg rundt til små virksomheder og giver dem en god introduktion til brugen af de værktøjer, som f.eks. office pakken, der er nødvendige for at køre en ny virksomhed.
Mange har spørgsmålet: Hvilket program skal jeg bruge til regnskab. Og jeg kan kun svare at et program som Navision bliver meget brugt rundt omkring. Har I nogen erfaring med valg af regnskabsystemer?
Ja, vi har megen erfaring med valg af regnskabssystemer. Præcist, hvad der passer bedst til den enkelte virksomhed, er svært at sige. Det handler om: Er der brug for flerbrugeradgang, er der tale om Mac eller PC, hvor vigtig er en pædagogisk brugerflade, hvor meget betyder prisen osv. osv.
Navision er ikke blandt de billigste programmer på markedet, selvom Navision findes i mindre udgaver, som kan købes for rimelige penge. Der er mange andre bud. I Inloco Regnskab bruger vi mest SummaSummarum, e-conomic og i mindre omfang SALDI.
Du kan læse om de forskellige programmer og finde links til prøveudgaver her.
Afprøv programmet, før du køber det! Og hvis du stadig er i tvivl, så kom til et af vores infomøder, hvor bl.a. regnskabsprogrammer bliver diskuteret.
E-conomic er et rigtig fint program med mange muligheder synes jeg.
Det kan godt anbefales. :)
Tak for de gode informationer. Vi bruger selv e-conomic til styring i vores virksomhed. Det er nemt og enkelt.
http://www.bryllupskjolen.dk